Aktivistický teror v Praze
svoboda pohybu, automobilismus
Radikální klimatický aktivismus je extrémismus, kterému se musí většinová společnost bránit.
V minulých dnech pražští řidiči pocítili blokování pražské magistrály klimatickými radikály požadující zavedení rychlostního limitu 30 km/hod. v celém městě. Nebylo to samozřejmě poprvé. Mainstreamové servery tyto radikály prezentovaly jako "aktivisty".
Podpora levicového extrémismu na pražském magistrátu?
Pražský magistrát je v současné době pod vedením koalice ODS, lidovců, Top 09, STAN a Pirátů. Je překvapující, že zvlášť ODS toleruje tuto formu levicového extrémismu. Policie bohužel nemůže tyto radikální aktivisty vykázat z magistrály, poněvadž tito radikálové mají pochod na magistrále nahlášený jako řádnou demonstraci.
Hodně ilustrující je vyjádření jednoho z pražských zastupitelů uskupení Praha sobě obhajující zavedení celoplošné 30km/hod.: „Když se podíváte do zahraničí, tak to dělá Paříž, Brusel, Amsterdam a funguje to,“
„Ta třicítka není o tom, že chceme ublížit řidičům aut, je to také o tom, že chceme město udělat přístupnější lidem, co chodí pěšky nebo jezdí na kole,“ dodal uvědomělý zastupitel Prahy sobě.
Všimněte si, jak pan zastupitel demagogicky dává záměrně do protikladu chodce a automobilisty. Klasický marxistický způsob rozeštvávání namísto vzájemného respektu a porozumění.
Jen bych se soudruha zastupitele zeptal, čím automobily na magistrále omezují chodce? A jenom proto, že krajně levicová politička zvolená zvolená starostkou Paříže prosadila spolu s dalšími levičáky v této metropoli 30km/hod., proto máme jak ovce takovéto škodlivosti přebírat?
Sdílená kola, hromadná doprava a koloběžky jako plnohodnotná náhrada automobilu
Náhradou automobilismu má být podle klimatických radikálů používání hromadné dopravy a sdílení kol a elektromobilů. Nezapomínejme také na koloběžky, ty mají aktivisté ve velké oblibě. V případě neodbytných příznivců individuální dopravy automobil povolit, ale zase jen sdílený nejlépe s omezovačem 30km/hod., kde budou muset nájemci platit kromě pohonných hmot, promiňte dobité elektřiny, jsme přece pokrokoví i za každý kilometr sdíleného puchu, poněvadž tam poslední nájemce zanechal nasdílené zvratky. To je ta krásná vize pokrokové sdílené dopravy, která má prezentovat „plnohodnotnou“ alternativu individuální automobilové dopravě.
O tom, že se nedá housenkovým tempem 30km/hod. vůbec jezdit nebo prostý fakt, že by zavedení tohoto rychlostního omezení způsobilo neúměrné zahuštění dopravy v Praze s narůstajícími kolonami, je zbytečné dodávat. Požadavek na uzákonění 30km/hod. ve městech je ve skutečnosti jen další z útoků extrémistů na osobní automobilovou dopravu.
Je tomu přesně naopak, na pražské magistrále a dalších úsecích, kde nejsou chodci, by mělo být povoleno 80km/hod. a na vnitřním obchvatu 100 km/hod.
Totalitní hnutí neměla nikdy v oblibě individuální automobilovou dopravu
A postoj samotných extrémistů? Oznámili, že v protestech plánují pokračovat, dokud nepřesvědčí pražskou radnici k zavedení plošného snížení nejvyšší povolené rychlosti na 30km/hod. Bude zajímavé, kam až se svým „přesvědčováním“ hodlají zajít. Jejich „přesvědčovací metody“ v některých ohledech připomínají nátlakové akce Gottwaldových komunistů před rokem 1948.
Totalitní režim ze své podstaty vždy omezoval nebo přímo zakazoval individuální automobilovou dopravu. Málokdo dnes ví, že po únorovém puči po roce 1948 byla individuální doprava v nemilosti. Svobodná výměna názorů i svoboda pohybu totalitářům jakéhokoliv zabarvení vždy vadila. Nenechme se mýlit, radikální klimatický aktivismus je obyčejný extrémismus, kterému se musí většinová společnost bránit.